Liten oppdatering, skole og sommer.

Hei alle sammen!

Jeg tok meg bloggfri noen måneder for det ble veldig mye med det midt opp i bachelor perioden og flyttingen. Nå er alt på plass og jeg er ferdig nyutdannet med B på bachelor som interiørarkitekt. Det er jeg veldig stolt av! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, men det er veldig deilig å være ferdig med 3 år på høyskolen. Det er veldig rart at jeg ikke skal studere til høsten så derfor er det litt trist.

Jeg velger å se positivt fremover og jeg gleder meg til hvilken jobb jeg kommer til å skaffe meg. Jeg vet jeg ikke får den første og beste jobben nå, men jeg er veldig stolt av meg selv for å ha kommet så langt som det jeg har gjort nå. Tenk å kalle seg selv for interiørarkitekt, det er jo ganske kult i seg selv. Jeg er veldig glad for å ha samarbeidet med Ingunn så bra og er så glad i henne. Er så rart å ikke snakke med henne hver dag også, men vi kommer til å se hverandre sikkert snart og prate masse sammen <3

I sommer så skal jeg søke på masse jobber og håper jeg får napp snart. Er veldig kjedelig å ikke jobbe merker jeg, man har ingenting å gjøre nesten. Men da passer det perfekt å begynne å blogge litt igjen, eller hva?

Hva synes dere jeg skal blogge mer om fremover, tar gjerne i mot tips 😀

Ha en fin sommer og dag videre <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg