Lørdagen og skal vi danse

Heii!

En liten oppdatering på min helg! På fredag så møtte jeg en venninne og tok en kaffe. Det var veldig koselig! På ettermiddagen kom søsteren min på middag for vi skulle ut på byen og feire at hun var ferdig med eksamen. Lørdagen skulle jeg egentlig til Sverige, men klarte ikke stå opp for formen var litt redusert for å si det sånn. Så Sverige blir en annen dag. Så jeg så heller Skal vi danse og slappet av foran TV-en på lørdagen.

På Skal vi danse så var det all-star kveld med tidligere deltagere. Det var så gøy! Martine Lunde, Sophie Elise var med og tvillingbrødrene til Jørgine. Synes Jørgine var veldig flink denne gangen også. Jeg synes alle var ett hakke dårligere i kveld, men så dere da Emilie og Santino danset! Skulderen hans kom ut av ledd! Det så veldig vondt ut! Uff, håper at han kan fortsette å danse med Emilie fremover. Leste på SeogHør at hun hadde fått en vikar danser til han blir bedre i skulderen.

De som røk ut var Adrian og Lillian. Det synes jeg er helt greit, han var veldig flink forrige uke, men denne uken ble det bare rot. Blir spennende neste helg!

Hvem heier du på

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg