Lunsjdate og helgens planer

Hei alle sammen! 

I går var jeg på lunsjdate  med Leah og vi spiste på Babels i sentrum. Har ikke spist der før og bestilte en vegetar salat som var faktisk veldig god. Er alltid greit å bestille på steder jeg ikke har spist før, for pleier ikke være vegetar alternativer nesten. Det var veldig dårlig vær i går og det regnet så mye! Leah blåste nesten bort, hehe! Merker at det har blitt skikkelig høstvær på gang altså!

I ettermiddag kommer familien min på besøk og vi skal spise nachos. I kveld skal Stian på konferanse med jobben, så jeg skal kjøre han frem og tilbake i dag. Så ikke noen spennende planer på meg i kveld. I morgen er jeg og Stian bedt på middag hos storesøsteren min i Drammen og senere på kvelden drar vi på elvefestivalen. Det kommer til å bli så hyggelig. Det pleier å være masse boder med god mat og drikke. Så det blir kjempe hyggelig. Noen andre som har vært på elvefestivalen før?

Hva skal dere i helgen da? Vi snakkes <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg