Middag og lørdag

Hei alle sammen!

Endelig lørdag og jeg føler meg tipp topp i dag. I går ble det masse god mat og digg med Stian. På kvelden så leide vi film og så Venom. Den var veldig kul! Er veldig deilig å bare ta en frikveld fra alt og alle. I dag skal jeg skrive litt og jobbe, så skal vi til Moren til Stian siden hun skal feire bursdag. Så håper jeg får gjort litt innen vi skal dra. Blir koselig å møte dem igjen og håper vi får masse godis og kake! Haha, jeg er skikkelig kakemonster altså!

Se på de bildene da! Var så mye god mat i går. Er det noe jeg elsker så er det mat som er lett å lage og bra for meg. I kveld skal vi lage indisk spinatgryte til middag som vi elsker. Så blir det å slappe av i kveld igjen tenker jeg. Det har vært en hektisk uke med møte med veileder og masse skole arbeid og skriving på bachelor.

Ha en super lørdag alle sammen! Noen planer for i kveld eller bare slappe av? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg