Min mening om ex on the beach

Hei alle sammen! 

Da har jeg sett på de første episodene av EOTB. Jeg var litt usikker på om jeg skulle begynne å se denne sesongen, siden jeg mener at UK og den svenske utgaven er mye bedre enn den norske. Hva mener dere? Det er veldig stort press på de i år siden det var en bra sesong i fjor og mange er nok spente på denne sesongen på om det blir like mye drama som forrige sesong.

Etter det jeg har sett kan man allerede se nå hvem som skaper mest drama av jentene og guttene. Det blir nesten litt falskt synes jeg. De har mye press fra start med å skille seg ut for å bli værende i villaen. De er jo selvsagt spente og kanskje litt nervøse nå i begynnelsen. Forhåpentligvis så kommer det seg etterhvert.

 

Jeg digger forresten at de har fått inn en homofil i denne sesongen! Han er en solstråle i gruppa og trøster jentene for de som trenger det. Han blir nok lenge i villaen vil jeg tro! Jentene er jo kjempe hyggelige og søte så har ikke en favoritt, men kanskje Siv blir det etterhvert. Favoritten av guttene er Andreas siden han er så god.

Hva skjer egentlig med Richard? Hvordan kan han oppføre seg sånn mot jentene der inne. Oppfører seg som en skikkelig player, uffamei. Håper det bare er fake og han gjør seg til på TV. Vi får se utover sesongen!

Hvem er din favoritt i Ex on the beach? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg