Min ønskeliste til jul

Hei!

Vet det kanskje er litt tidlig å legge ut ønskelisten min, men jeg er alltid tidlig ute med julegavene. I år har jeg vært ganske treg på grunn av mye jobb.

Jeg synes det er så kjekt å få gode håndklær, duftlys, kaffe, te, godteri, sengesett og diverse. Elsker jo å bytte ut og gjøre det fint her hjemme. Gleder meg skikkelig til jul og har allerede begynt å få julestemning.

Her er hvertfall min liste over hva jeg ønsker meg til jul! 

Håndklær

Duftolje

Såpe


Sengeteppe

Hotellputevar blågrå bomull 70×100

Pute

 

 

Pute

 

Pute

 

 

 

 

Sengesett


 

Sengesett

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg