Mine 10 beste tv-serier

Hei og god lørdag fine lesere.

Jeg tenkte jeg skulle titte innom og skrive litt. Er en stund siden jeg skrev til dere nå, men har bare gått i jobb de siste dagene. Jeg fikk endelig vasket leiligheten i dag tidlig og det var veldig deilig. Jeg får jo besøk i dag så derfor måtte det gjøres. Snart skal jeg steke vafler og det gleder jeg meg til. Første tenkte jeg å dele mine beste tv-serier. Elsker virkelig disse seriene, har du sett noen av dem.

 

Neste sommer

 

Modern family

Camp kulinaris

Vikings

The good place

The sinner

Worki´n moms

Love island Norge og UK

RuPaul’s Drag Race

 

The Good Doctor

Hvilken er dine beste serie tips?

Vi blogges <3

1 kommentar
    1. Jeg synes Neste sommer er morsom…….
      og Vikings er en kjempekul serie ☺️
      Får vel prøve å se flere av de du anbefaler 😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg