Mine favoritt bloggere

Stina Bakken: Her titter jeg ofte innom og synes hun er veldig flink blogger. Hun blir jo gjerne kalt liste bloggeren, men jeg liker det.

Andrea Sveinsdottir: Andrea er så søt og elsker at hun er så åpen om ting. Hun legger ikke slør på noe og prøver ikke å være en rosablogger. Hun har masse bra å komme med og liker stilen hennes også.

Sofie Nilsen: Jeg digger stilen til Sofie og synes hun har så fint hår! Hun pleier å ha masse fine bilder og det digger jeg når jeg skal titte innom bloggere. Man må ha masse bilder.

Kristin Gjelsvik: Har fulgt Kristian siden hun var med på paradise hotel og digger den dama der. Hun er skikkelig kul og tør å si det hun mener. Skikkelig tøff dame med en super fin blogg. Bildene er så fine og gir masse inspirasjon. Det er så artig å følge henne etter at hun har blitt mamma også.

Maren Erdvik: Maren blogger mye om trening og kosthold og jeg får masse inspirasjon fra hennes blogg og ikke minst motivasjon til å trene. Veldig sprudlende dame!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg