Mine favoritt nettshoppingsider på nett

Hei! 

Tenkte jeg skulle dele de nettsidene jeg er mest innpå og handler fra. Det er mange sider jeg stikker innom for å bare bla igjennom for å se på trender og nyheter. Elsker nettshopping og det er veldig deilig å gjøre det hjemmefra i sofaen.

Nelly.no

Nelly er jeg ofte inne å titter på klær og sko. Er mye fint som fins her. Er mye  jeg liker og som er helt min stil. Så her blir det mye netthandel fra!

Lagerhaus.no 

Lagerhaus har interiør til en biillig penge. Hvis du skal oppdatere interiøret hjemme så er dette en fin side for deg som ikke ruinerer lommeboken din.

HM home.no

På HM home pleier jeg å handle små fine vaser, tepper, knagger, kurver og så får du det på postkontoret i løpet av noen dager. Er så lett å returnere også! Hvis du er HM medlem returnerer du gratis! Så denne nettsiden elsker jeg og får masse inspirasjon fra også.

Blivakker.no

Her er det så mye bra produkter til en billig penge. De pleier å ha salg på yndlings mascaraen min, concealeren jeg bruker og Redken shampoen og balsamen som jeg bruker mye!

Dyrekassen.no

Begynte å se litt på denne nettsiden da jeg skulle få katt og var mange leker som jeg synes så morsomme ut. Er så mye å velge mellom her til dyret ditt!

ellos.no

Ellos har så mye fine ting og særlig i interiør katergorien! Jeg kjøpte marmor stuebordet vi har nå derfra og det er så fint! Her kan man få så mye inspirasjon også!

makupmekka.no

Makup mekka har mye bra til en billig penge. Hvis du skal ha øyenskygge eller lip gloss så er dette stedet. De har også god kvalitet på de fleste produkter og mye vegansk sminke. Sminkekostene deres er veldig bra!

posterstore.no

Elsker posters! Det er så fint med posters og gjør et rom mer personlig. Har noen på soverommet og vil ha flere i stuen. Det er så fint!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg