Mine favoritter på stranden!

Reklame |

NA-KD- Leopard bikini//Trendyol- Grønn badedrakt//Piz Buin – Solkrem//Veske//Garnier-aftersun//Hot Anatomy//MANGO- leopard badedrakt//Gina Tricot-Bikini//MANGO-hatt//NA-KD- Sort bikini//Sort badedrakt

Mine favoritter på stranden!

Hva passer vel bedre enn å vise mine favoritter på stranden, nå som det er så varmt! Nå er det ekstremt og været skal bare bli varmere utover uka, men det er deilig også med litt sommer og sol her i Norge. Den er jo alt for kort! Dette er mine favoritt badedrakter og bikinier på stranden. Elsker å dra på stranden med noe kaldt å drikke, et magasin eller en god bok, solbriller på nesen, ligge på et håndkle og høre på susingen fra bølgene. Det er jo ingenting som slår det når det er så deilig vær som nå. Håper alle koser seg i det fine været og at de fleste er like heldige som oss i Tønsberg. Er opp mot 25 grader i skyggen nå! Smelter helt bort! Nå skal jeg ta en is og kose meg litt ute i solen så snakkes vi snart!

Husk solkrem og hatt for beskyttelse og aftersun etterpå <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg