Mine favoritter til hud og hår

Hei alle sammen! 

God morgen og god lørdag! I dag vekte Alita oss kl.07:00. Tenkte det var litt tidlig, men det går bra. Vis har spist frokost og drukket 2 kopper kaffe nå så jeg er klar for dagen. I dag skal vi kjøre til Drammen og feire bursdagen til pappa med middag og kake. Det blir veldig koselig.

Tenkte jeg skulle vise mine favoritt produkter av det jeg bruker til hud og hår i hverdagen. Jeg bruker shampoo og balsam fra redken og synes de er veldig bra til mitt hår. Jeg bleker jo håret mitt, så det trenger mye pleie og fuktighet. Bruker også leave in cream fra Redken. I tuppene bruker jeg hårolje fra Kerastase. Den gir fin glans til mitt hår.

 

Til ansiktet bruker jeg en dagkrem fra Aqua glow. På natten bruker jeg en nattkrem som gir ekstra fukt fra origins. På sommeren bruker jeg krem med solfaktor 30 fra The body shop. Derfra har jeg også en peeling og en mist som inneholder vitamin C.Elsker å rense huden og ta bort alt av sminke. Huden føles så fresh.

Ha en fin lørdag videre! Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg