Mine favoritter

Reklame |

NA-KD-olajakke//NA-KD-hvit kjole//NA-KD-rosa topp//Veske Siri//Belte med rund spenne//astrid&agnes – Nelly Halskjede , Gull//NA-KD-blå bluse//NA-KD

Hei alle sammen og god morgen!

I dag stod jeg opp tidlig for å rydde, vaske og ta noen bilder av leiligheten. Skal legge ut litt bilder av hvordan det har blitt her hjemme etter at vi flyttet. Vi trives veldig og nå har vi kommet oss litt på plass. Er fortsatt noen småting og maling som gjenstår, men det kommer etterhvert.

Her er noen av mine favoritter plagg og tilbehør i sommer. Håper alle koser seg masse og nyter denne varmen vi har fått nå. Er deilig å steke i sola på balkongen med noe kaldt å drikke. Er så fredelig å stille her vi bor og jeg elsker å sitte ute å ta morgenkaffen ute på balkongen. Det er noe med den friske luften, vinden i trærne og fugle kvitter på morgenen som gir det lille ekstra i hverdagen.

Nå skal jeg bare slappe av og nyte resten av dagen. I morgen er det en tur til tannlegen, huff. Ønsk meg lykke til!

2 kommentarer
    1. Lykke til hos tannlegen vennen👍
      Koselig at bloggen din er oppe å går igjen👏👏
      Sommerklem fra Trøndelag😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg