Mine nyttårsforsetter for 2020

Hei! 

Nå er vi snart i 2020 om bare noen dager og det er veldig rart å tenke på. Dette året har gått så sykt fort! Jeg aner ikke hva som har skjedd engang, men føler ikke at jeg ble ferdig med høyskolen for bare noen måneder siden. Det føles ut som flere år siden jeg ble ferdig med bachelorgraden.

Det er kanskje litt teit å ha nyttårsforsetter siden det er fort å glemme dem. Derfor er jeg heldig og kan gå tilbake her på bloggen og lese dem. DETTE var mine nyttårsforsetter i fjor. Heldigvis så har jeg lært meg å ikke ha for vanskelige mål så disse skal jeg nok klare!

Her er mine nyttårsforsetter for 2020!

-Reise! Jeg har veldig lyst til å reise mer i 2020, selv om det bare er småturer i Norge eller weekendturer. Det er alltid deilig å komme seg bort på hotell og bare nyte.

-Holde kontakt med gode venner! Det er en ting som kan være vanskelig og det er å holde kontakten med venner. Jeg er ikke flink til det i hverdagen og må bli flinkere til å ta intiativ.

-Besøke familien oftere! Det er så koselig å besøke familien og spise middag sammen. Det er noe jeg vil gjøre mer av til neste år. Det er viktig å sette av tid til venner og familie.

-Ta et kurs! Jeg har lyst til å lære noe nytt. Det er viktig for vår egen velvære at vi utvikler oss. Derfor er det smart å fylle på med ny kunnskap og lære seg å utføre nye kunster som et kokkekurs eller bli ekspert på vin.

-Bruke mindre penger og spare mer! Vi må bli flinkere på storhandel på butikken, det hjelper veldig. Stian pleier å bytte forsikring slik at vi sparer en del der på bil og leilighet. Det som også er smart er å si opp abonnementer man har som man ikke bruker elle tenker over. Der kan man spare en stor slant i lengden. Dette året skal jeg overføre masse penger på en bufferkonto som jeg og stian har sammen. Også vil jeg spare til ferie.

-Holde meg sunn og i god fysisk form! Nå som vi har fått treningsapparater og et lite gym- rom her hjemme så da blir det enklere å ta noen øvelser her hjemme.

Hva er dine nyttårsforsetter for 2020? Vi blogges <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg