Mitt antrekk til nyttårsaften

Hei alle sammen!

Godt nytt år! I dag er det selveste nyttårsaften og det gleder jeg meg til. Jeg startet dagen med å dra ned til byen for å shoppe litt og gjøre noen ærender. Vi skal ha pakke-lek senere i kveld så måtte skaffe inn pakker til det. I kveld er vi bedt bort to plasser! Først skal vi spise middag med et vennepar i Revetal. Der skal vi kose oss med middag, dessert og pakker. Senere kjører vi inn til Tønsberg til et annet vennepar av oss. Dere hørte riktig, jeg skal være edru på nyttårsaften og kjører i kveld. Det blir jo første gang på lenge jeg er edru på nyttårsaften. Jeg tror det går veldig bra og starte året med et klart hode. Orker ikke være dårlig i morgen, for da skal jeg pakke ned julen.

Håper alle får en fin nyttårsaften i kveld og feirer med måte. Kos dere masse så blogges vi til neste år <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg