Mitt beste minne fra 2019

Heisann! 

Nå som 2019 går mot slutten og vi snart er i et nytt år, har jeg tenkt mye på hva jeg har gjort i 2019. Det er rart med hvor fort årene går og jeg føler jeg nesten ikke har oppnådd noe. Uansett har jeg hatt et veldig fint år med reising, nye venner, gjort ferdig utdannelsen min og ny jobb.

Det beste minne er da jeg og Stian kjøpte vår aller første leilighet og flyttet inn i juni 2019. Det føles ut som vi har bodd her lenger, men det har vi faktisk ikke. Det er rart å tenke på at jeg plutselig skulle sitte med en ny leilighet, som jeg kunne gjøre hva jeg vil med. Det er deilig å betale til seg selv og ikke til noen andre. Vi betaler jo det samme som vi gjorde da vi leide. Det er jo faktisk helt sykt å tenke på. Vi var veldig heldige som fikk nesten 100% lån fra banken. Jeg hadde ikke jobb og var student på den tiden, så for meg var det et mirakel at vi fikk det lånet.Heldigvis gikk det bra og vi fikk kjøpt drømme leiligheten på landet.

Det var veldig gøy å kjøpe inn nye møbler og alt vi trengte til leiligheten. Det var ikke mye vi hadde fra før! Vi hadde TV, kommode, nattbord og en seng. Så resten måtte vi kjøpe inn. Det ble noen turer til Ikea for å si det sånn. Det var så verdt det og nå er vi veldig fornøyd med resultatet. Leiligheten er perfekt for oss og hvem vet hva fremtiden vil bringe.

 

Jeg må også si at det å få Alita var også et høydepunkt for 2019, men hun kommer på nr 2 <3 Se så liten hun var da! Der var hun bare noen uker da jeg besøke henne! Ikke rart jeg falt pladask!

 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg