Moonlight

Hei alle sammen!

I dag har jeg lånt filmer fra biblioteket igjen og da jeg så denne filmen på hylla, så tok jeg den med meg. Jeg har lest mye om denne filmen før så da måtte jeg jo bare se den.

Min mening om filmen:

Denne filmen er rørende og sterk film tvers i gjennom . Muligens er det fordi jeg flere steder i filmen kjenner meg så godt igjen. Vi har vel alle en gang fryktet vår egen annerledeshet.? Det har hvertfall jeg og det er det som gjør at jeg kjenner meg så godt igjen flere steder i filmen.

Det er en vakker, sterk film. En vakker historie og film som handler om ting flere av oss vil kjenne oss igjen i. Jeg blir så rørt av denne filmen at det rett og slett føles godt. Slike opplevelser kan være med på å styrke oss, eller tar et oppgjør med ting som vi selv sliter med. Der det å bare være et menneske er en utfordring.

Absolutt verdt å se!

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg