Nå er hun endelig her! Møt Alita<3

Hei alle sammen! 

I går var den store dagen da jeg skulle hente katten vår. Nå er hun litt av 12 uker og klar til å leveres. Hun er endelig her og det føles veldig bra. Det er veldig rart å ha en liten krabat som går rundt omkring på rommet. Da vi kom hjem så slapp jeg henne ut av buret og viste henne kattedoen og sånt på rommet. Den forrige eieren sa at det var best at hun var inne på et rom til å starte med, siden alt er helt nytt for henne. Så nå er soverommet kattebasen med alt av katteutstyr og mat til henne.  Jeg har bare sittet her i flere timer slik at hun skal bli vandt til meg, de nye luktene og de nye omgivelsene. Det blir jo litt mye på en gang stakkars liten. Hun tilbringer mest tid alene under nattbordet og sov under sengen i natt. Hun trenger sikkert mye ro og fred for seg selv. Det kan jo ta flere dager før hun vil utforske resten av leiligheten og begynne å leke. Nå liker hun å ligge under genseren min og kose seg i varmen. Og det er så koselig!

Nå skal jeg spise litt frokost  mens jeg ser på sesong 4 av Veronica mars! Skal kose meg masse med Alita resten av dagen! Min fine Alita <3 Vi snakkes <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg