New in

Hei! 

 

God kveld! I dag er det siste påskedag og det er litt trist. Det har vært deilig med noen dager fri og bare slappet av. Jeg elsker å ha dager hvor jeg ikke skal eller trenger å gjøre noe. Det er litt deilig. I morgen er det jobb og vanlig dag. Det blir en kort uke siden det er fri i dag og det er noe å se frem til! Jeg synes dagene går veldig sakte for tiden og blir mye rutiner i hverdagen. Jeg gleder meg til sommeren og kanskje det har blitt litt normalt igjen da. Vi får se hva myndighetene sier og følge godt med.

Her er en av kosedressene jeg bruker hjemme for tiden. Har flere favoritter jeg bruker og denne hettegenseren kommer fra Nelly. Elsker rosa fargen på den og det er 50% på den! Jeg husker nesten ikke hvordan en ola bukse føles på lenger. Det er jo sånn det blir når man ikke har noe sosialt liv lenger og bare går i jobb-klær og kosedressen hjemme.

Hva har dere på dere for tiden? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg