New in og dagens outfit

Hei alle sammen og god morgen! 

Håper alle har hatt en fin start på dagen! Jeg har spist en deilig frokost og drukket 2 kopper kaffe allerede, slik at jeg har våknet litt.

I dag er det så kaldt og det snør litt utenfor! Uffamei! Jeg skal rydde litt her hjemme siden lillesøster kommer innom senere å middag og skal sove over. Vi skal nemlig ut i kveld og det gleder jeg meg til. Vi er bedt bort til en venninne av meg i Tønsberg, så det blir veldig stas! Lurte på om jeg skulle ha på meg dette skjørtet eller om det blir rett og slett for kaldt? Jeg må tenke litt mer på det også får vi se hva jeg ender opp med. Disse kule støvlettene skal jeg hvertfall ha på meg!

Hva synes du om dette antrekket? 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg