Ny uke og nye planer

Hei! God mandag! 

 

 

 I dag skal jeg jobbe som vanlig og håper det blir litt å gjøre på jobb. Det er stille om dagen og det kommer ikke like mye pakker inn som før. Det er jo forståelig under disse tider og jeg må bare være glad for at jeg har en jobb og ikke har blitt permittert som flere andre.  Her er noen bilder fra soverommet og jeg må snart få malt her inne og gjort det ferdig. Føler at ingen av rommene blir ferdig og det er jo irriterende i lengden. Jeg får ta rom for rom i begynnelsen og ikke starte med å male alle rom samtidig. Jeg får lage en plan og ha noe å se frem til mot sommeren.

Jeg har funnet lamper som jeg vil ha til de fleste rom i leiligheten og gleder meg til å bestille de! Gleder meg til å vise dere før og etterbilder!

Her er slik soverommet vårt ser ut nå!

Ha en fin dag videre fine lesere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg