Ny uke og regulering

Hei alle sammen! Håper alle har hatt en fin helg. Jeg har hatt en super helg, for på lørdag var vi bedt i bursdag. Var masse nye mennesker jeg ikke hadde møtt før, men gikk greit. Var veldig koselig å hilse på så mange flotte mennesker. Jeg pleier å bli litt stille i slike situasjoner, men når tok jeg utfordringen på strak arm.

På fredagen var jeg hos tannlegen og fikk regulering og jeg var veldig spent på hvordan det kom til å føles på. Det føles veldig rart og det gjør veeeeeeldig vondt! Jeg angrer helt sykt! Er det bare en uke det skal gjøre så vondt eller er det resten av tiden den skal være på? Håper ikke det skal gjøre så vondt i ett helt år altså! Jeg har ikke fått spist ordentlig mat hele helgen og lever på suppe. Haha, får ikke så mye energi av det og har ikke energi til å trene. Huff, håper det blir bedre om en uke eller to og at jeg kan spise normalt igjen etter det. Det er vel verdt det i det lange løp tenker jeg. Gleder meg til å få den av allerede!

Nå er det ny uke og mye jobbing med bachelor oppgaven fremover. Nå har det startet for fullt og dette blir veldig spennende merker jeg. Jeg gleder meg også til å bli ferdig med den og se hvordan resultatet av skolen blir. Det blir super spennende. Ha en fin uke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg