Nye veganske produkter fra VegMe

Hei alle sammen! 

 

Jeg leste en god nyhet fra VegMe at de skulle lansere nye veganske ferdigprodukter nå i høst. Jeg gleder meg til de kommer i butikkhyllene! Jeg så på Meny.no at de hadde fått inn en ferdigrett der allerede på nettet. Det er jo supert at de kommer med ferdigmat! Tenk så mer lettvint livet mitt blir! Tenk så deilig å bare ta med seg en ferdigrett rett fra hylla som ikke er pizza. Det er en stund siden vi har gjort det. Sist gang var da vi bodde på Eik. Da pleide vi å handle på Rema 1000 og like før vi flyttet så fikk de inn et nytt vegetar merke. Det var noen ferdigretter av merket Grønne folk. Men nå er ikke Rema 1000 vår nærmeste butikk lenger, så da blir Meny og kiwi de nærmeste dagligvare butikkene for oss. Det er egentlig veldig kjipt siden jeg liker Rema 1000 veldig godt.

Uansett så er produktene til VegMe supre produkter som leverer både på smak og konsistens. Gleder meg til å smake på disse rettene. Kan godt gi en vurdering i et blogginnlegg, hva synes dere om det?

VegMe thaigryte: 

Smaksrik gryte med pulled VegMe og grønnsaker, i en kremet red curry-saus med smak av kokos, chili og lime. Servert med ris.

VegMe pasta vegonese:

Den italienske favoritten i VegMes herlige saus med tomat og vegodeig. Servert med glutenfri pasta.

Skal du smake på ferdigrettene? Har du smakt VegMe produktene? Gi meg tilbakemelding p hva du synes om disse produktene i kommentarfeltet! 

Vi blogges <3 

1 kommentar
    1. Har veldig lyst å prøve disse. Men føler de har nesten ingen veganske produkter i butikkene ettersom jeg bor på en relativt liten plass. Har de disse på ca alle butikker der du bor? Det er bra det er kommet noe alternativ ferdigmat

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg