Nye vegetar og veganske produkter

Hei alle sammen!

Det er alltid veldig spennende når det kommer inn nye vegetar og veganske produkter inn i matvarekjedene. Er alltid på jakt etter gode erstatningsprodukter til kjøtt og melk. Som jeg har sagt tidligere spiser jeg for det meste ett plantebasert kosthold med innslag av fisk og skalldyr en gang i blant. Jeg digger jo smeltet ost også på pizzaen eller til linsetacoen, men prøver å ikke spise det så ofte. Det er jo masse bra vegansk ost som kan erstatte dette, men det er ingenting som slår smeltet ost på pizza.

Nedenfor kommer det noen nye produkter som jeg har prøvd og digger!

Disse vegetar kjøttbollene er laget av grønnsaker og ost! Jeg digger disse, er så gode og passer til de fleste retter. Disse vegetarbollene passer på pizza, taco, wok, pastaretter og i gryteretter. Disse smakte så godt! For et smart produkt! Er veldig god konsistens på de også og jeg synes de passer til de meste. Tar ikke lang tid å steke heller og det er ett pluss!

Den nye veganske potetsalaten fra coop var jeg veldig skeptisk til, fordi jeg elsker potetsalat på sommeren. Jeg tenkte de aldri kom til å få til en lik smak uten animalske produkter. Jeg ble så overrakset da jeg smakte på potetsalaten og ble så positiv overrakset! Den smaker faktisk potetsalat og jeg er så glad for at de har klart å lage dette produktet til en rimelig penge. Er veldig godt med vegetarpålegget til coop og til vegetarpølsene deres. Denne potetsalaten blir nok vår favoritt her i huset til sommeren og koster bare 20 kr!

Alpro skuffer aldri! De er veldig flinke på smak på produktene sine. Stian som har laktose intoleranse er vant til å drikke og spise produkter derfra og har gjort det siden han var liten. Jeg digger skokolademelken deres også og drikker den hele tiden i helgen, nammm. De har kommet med masse bra denne våren og denne var noe jeg tok med hjem siden jeg var litt småsulten.Den smakte så godt og smakte litt sommer. Denne kommer jeg til å kjøpe igjen!

 

Ha en super fin onsdag videre! Hvis dere likte dette innlegget, så kan jeg fortsette med å teste ut nye veganske og vegetar produkter og skrive om det her på bloggen 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg