Nytt i interiøret

Heisann!

På fredagen tok jeg en kopp kaffe med en veninne i Tønsberg. Det var veldig koselig å snakke om alt og ingenting. Elsker de vennene man ikke har sett på en måned eller to også  går praten non stop, fordi man har så mye å snakke om. Tiden bare flyr forbi! Etter cafe daten, dro vi på shopping og jeg fant jo selvsagt noe, haha. Jeg og shopping. Jeg fant dette fine tre fatet på søstrene grene og har ønsket meg det i lang tid. Det kommer til  passe bra inn i den nye leiligheten.

 

Håper alle har en super duper fin dag videre og koser seg i dette fine været. Er deilig å se solen igjen, føler jeg har gått litt i dvale. Er deilig å komme seg litt ut og få litt nye inntrykk, enn bare bachelor oppgaven.  Har dere fint vær der dere er?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg