På denne dagen for 2 år siden

Hei alle sammen! 

Jeg bladde litt i arkivet mitt og så hva jeg hadde skrevet den 15.august 2017. Det var DETTE innlegget om 10 ting som irriterer meg. Haha, og jeg må bare le litt for disse tingene irriterer meg fortsatt. Altså jeg blir veldig irritert når folk skal ta to parkeringsplasser, for det er jo litt teit eller? Blir jo litt feil synes jeg da.

En annen ting er når dorullen henger på feil side. Vi må jo bli enige snart hvilken side er den rette for dorullen å henge. Haha.  Jeg er den personen som snur dorullen til den riktige siden hvis de henger den innover. Papiret skal gå utover ikke innover folkens!

 

Hva synes dere er irriterende? Vi snakkes <3

1 kommentar
    1. ……Det irriterer meg når bilister ikke bruker blinklys😬
      ……når bilder henger skjevt, må jeg rette på de……. uansett hvor jeg er🥴
      ……når noen har gått ut av skoa sine midt på gulvet i entreen😒
      ……når noen låner noe av deg og ikke leverer tilbake😣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg