På denne tiden i fjor

Hei alle sammen!

Jeg gikk igjennom arkivet mitt her på bloggen og ville mimre litt tilbake på denne tiden i fjor. Rundt februar/mars dro jeg og Stian til Bergen en helg. Det hadde jeg nesten helt glemt! Det var en veldig fin by og en kjempe fin opplevelse!

 

Tenk at på disse bildene var det fortsatt snø på denne tiden!  Det er heldigvis ikke det nå. Jeg har fått skikkelig vårfølelse og det er veldig deilig med solen som skinner om dagen. Jeg merker at det blir lysere og lengre dager med lys. Jeg satt ute på søndagen i solen med pus og det var veldig deilig å få litt sol i ansiktet. Vi får håpe det fortsetter sånn her!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg