Påskeharen har vært på besøk

Hei alle sammen og god morgen!

Jeg har vært så heldig å ha fått besøk av påskeharen, eller nærmere bestemt Stian. Han var så søt og hadde kjøpt inn påskeegg, brus, blomster og påskegodt til meg. Skjekk alt dette! Nå har jeg godis hele neste uke. Tenk at neste uke er det påske allerede! Det blir deilig med noen dager fri.

Han er jo litt søt da! Ble så glad for denne overraskelsen og alle de fine gule blomstene! Trengte litt friske blomster her inne i leiligheten. Det blir jo påskestemning med engang.

 

 

Håper alle får en fin helg hjemme. Jeg skal bare være hjemme og kose meg i dag, rydde og vaske litt. Det er på tide å få vekk vinterklærne og vinterskoene inn i boden. Kanskje jeg rydder til og med i boden  etterpå, det hadde vært deilig å få gjort.

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg