Planer for i dag og vegan tacosalat!

Hei og god morgen! 

I dag skal jeg til tannlegen igjen. Skal bare på en liten skjekk av reguleringen. Har gått med den i 6 måneder nå allerede. Etter det skal jeg innom butikken for å handle middag til etterpå.

I går lagde jeg super god tacosalat til middag. Det er veldig lett å lage og man kan ha alt mulig til! Jeg hadde veldig lyst på ovnsbakte potetbåter siden jeg craver det om dagen. Lagde en god dressing til og masse grønnsaker ved siden av. Ble veldig godt.

I kveld skal jeg møte en venninne på Faremanstredet og vi skal på et arrangement som skjer der. Det er byttemarked i 3 etasje og vi skal se om vi finner noen klær vi kan bytte. Det er en veldig miljøvennlig måte å få nye klær på så håper jeg finner noe fint til høsten. Skal levere inn 5 plagg jeg ikke bruker lenger og det som er så fint er at da kan jeg finne noe som jeg kanskje kommer til å bruke. Da slipper det å ta opp plass i skapet mitt. Plaggene som ikke blir valgt går videre til Fretex. Synes det er en super bra ordning så jeg gleder meg til det.

 

 

Ha en super fin torsdag videre! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg