Sånn ser det ut her hjemme nå

Reklame |

Hei alle sammen!

Da kommer det ett lite bildedryss av hvordan det ser ut her hjemme. Har bare bodd her i 1 måned og 2 uker, men liker hvordan det har blitt allerede. Er fortsatt noen hyller som må opp og garderobeskap i gangen og litt småting her og der. Vi har ikke fått malt enda heller, men det kommer etterhvert. Er bare deilig å bo inn leiligheten litt først, så ser man hva man trenger.

 

Som interiørarkitekt er jeg alltid litt spent på hva folk kommer til å synes og mene om stilen min, haha. Jeg bryr meg alt for mye, men jeg liker det sånn som vi har det nå og leiligheten blir mer og mer personlig for hver uke som går. Er alltid veldig morsomt å gå på interiør shopping synes jeg og jeg endrer i interiøret støtt og stadig for å få en liten variasjon med det jeg allerede eier. Har en ganske ryddig og moderne stil nå. Hvordan stil har dere det? Liker dere det dere ser? Gjerne kommenter med hva du liker ved ditt hjem og din stil!

Ha en super dag videre, snakkes snart!

Gripsholm- håndkle//Skagerak -fat

Slikkepott//AYTM – Unity Brett//Kahler-vase//Ellos – marmor

Ellos-spisebrikke//Lys//Bloomingville- figur

Bloomingville-vase//Holmen Ubangi Buddha//Voluspa- lys//Holmen Lodge Lykt//House Doctor- stol

dekor- fake plante

 

Bloomingville Eva Sofabord Hvit Marmor

Ellos- sengeteppe//Hasta- gardin velour//Pute, Rund- rosa//Pute, Velvet, Lyseblå

3 kommentarer
    1. Jeg liker smaken din, og du har god estetisk sans Hanna.
      Du har alltid elsket å lage små tablåer, og nå har du fått både plass og muligheter til det.
      Soverommet ditt ble supert med gardiner, sengeteppe og hotellputer i velur.
      Gleder meg til at du får litt farge på veggene……..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg