Shopping av katteutstyr, trenger hjelp!

Hei alle sammen! 

God morgen! Nå sitter jeg med kaffe og grøt som jeg har laget. Skikkelig deilig å ikke ha noe på agendaen og ha en rolig tid på morgenen.

Nå er det bare en uke til vi får katten og jeg gleder meg så mye! I den anledning så har jeg shoppet leker, mat og diverse utstyr den trenger. Blir sikkert mer etterhvert og skal bestille litt godis på nettet til han. Hun som har den nå har fortalt meg at han er leken og hva slags leker han liker. Så da har jeg bestilt noen leker han liker, så håper det kommer snart i posten! Nå mangler jeg bare et klorestativ og kattesand så er alt i boks! Tror ikke det er noe annet jeg mangler da?

Dere som har katt, hva liker katter å sove i? Er det katteseng, ekser eller er sover de over alt? Tar gjerne imot noen tips!

Vi blogges! <3

4 kommentarer
    1. Klotang? Jeg har hatt hauger med katter og har to nå, aldri brukt ei klotang på en katt. De skjerper klørne sine på klorebrett og klatrestativer, og utendørs på en trestamme i hagen.
      Jeg synes nedklipping av katteklør er dyremishandling, men vet enkelte bedriver det der på innekatter.for å sikre møblene sine. Ting er viktigere enn dyr for enkelte… Katter med nedklippede klør kan ikke slippes ut, for de er fratatt muligheten til både å forsvare seg ordentlig og å redde seg opp i trær om en fare truer.

      1. Jeg har klippet klørne til katta mi hos dyrlegen. Er ikke alle katter som klarer å vasse dem selv. Jeg har klorestativ flere steder og katta mi bruker også trærne ute, men klørne her vokser og blir krokete. Dette er ikke dyreplageri !!! Jeg elsker katten min ❤️ Men nå er det jo slik at det alltid må være noen som klager på hva andre gjør for de vet så uendelig bedre selv !!!

    2. Du mangler musefelle. Katten vår drar i perioder inn opptil 3-4 mus per dag, hvorav noen er istand til å løpe/hinke. Også lurt å ha et mykt fleeceteppe du ikke er redd for. Det kan du legge oppå møbler du er redd for skal bli klort og også tulle rundt katten hvis du skulle trenge å gi den medisin, da roer de seg ned.

    3. Jeg hadde pus i 21 år. Nøstepus het hun. Hun gikk i sele og var innepus. På hytta når hun var ute tok hun både mus og fugl med nedklipte klør. Og hun klorte opp møbler selv om hun klatret i trær i sele ute. Så klorestativ er smart og det sparer deg for masse ergelser. Spør pappa’n din om katta og han husker nok den tenker jeg. Sånn familie råd. Ha pus inne så slipper du bekymre deg når den blir borte en natt eller ti…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg