Skal vi danse på lørdag

Hei og god søndag! 

Håper alle har hatt en fin helg! I går var jeg  barnebursdag på dagen og spiste masse digg! Elsker barnebursdag, føler jeg blir nesten som et barn selv. På ettermiddagen så spiste jeg og Stian ute på Taj Mahal i Tønsberg. Der har vi ikke spist før så det ville vi teste ut. Var veldig god mat der også. Kl.21 00 dro vi på kino for å se The Joker! Den var sykt bra! Anbefales på det sterkeste! Skal du se den? 

I går var det skal vi danse og det var eventyr kveld som tema. Skikkelig kult tema egentlig. Kostymene var så fine og de var veldig flinke til å danse. Mine favoritter var Jørgine og Aleksander. De fikk veldig bra poeng! Øverst på listen lå Aleksander og Victor med delt førsteplass med hele 40 poeng! Det er sykt og vi er halvveis i Skal vi danse. De er så flinke! De blir jo bare bedre og bedre synes jeg. Er gøy å se progresjon i dansene deres. Veldig bra kveld for de fleste!

I går måtte Trine og Christian danse i duell. Det var dessverre Trine som røk ut, men hun var like blid!

 

 

Nå skal jeg gå tur i skogen og puste inn den friske luften.

Hvem er ditt favoritt par i Skal vi danse?

Vi blogges <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg