Skogstur og helgens planer

Hei alle sammen og god morgen! 

Nå har jeg stått opp og er klar for å vaske både klær og leiligheten slik at den er klar for helgen. Er alltid deilig med en ren leilighet før helgen begynner.

I går var jeg i Drammen og besøkte familie igjen. Lillesøster og jeg dro ut i skogen på leting etter blåbær og vi fant det! Ble så glad! Vi fylte opp to små bøtter med bær. Da vi kom hjem så satte jeg i gang med å lage blåbærmuffins! Nammmm! De ble så gode med gode blåbær inni og resten av bærene ble rørt til syltetøy. Blir sikkert deilig til pannekaker og til grøt.

Støvler må man ha i skogen! 

 

 

 

Ser de ikke gode ut! Muffinsformene kan man bruke om igjen og er gjenbruk! Kjempe smart! 

 

I dag har jeg tenkt meg ut til Tønsberg med noen venner på quiz igjen, haha. Jeg og quiz går ikke så bra sammen, siden jeg synes det er vanskelige spørsmål noen ganger. Er bare hyggelig å være med for det sosiale tenker jeg. Så skal jeg gjøre mitt beste!

På lørdag skal jeg ut med en ny venninne og ta noen øl på byen og det gleder jeg meg til. Er alltid hyggelig å møte nye folk synes jeg. Har møtt henne en gang tidligere og vi fant tonen med en gang. Det skal bli kos.

Søndagen har jeg ingen andre planer enn å kose meg hjemme med Stian og se disney filmer, haha. Elsker disney og tok med noen filmer hjemmefra som vi skal se på. Stian elsker Hercules, Tarzan og Mulan så det blir skikkelig koselig. Vekker nok noen barneminner. Mine favoritt disney filmer var Løvenes konge, Alice i eventyrland og Dumbo! Hva var dine favoritt disney filmer?

Hva skal dere i helgen da fininger? Noen som skal ut i Tønsberg? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg