Skrevet under kontrakt

Hei alle sammen og god kveld.

Blir en liten oppdatering i dag. Har vært hjemme og gjort bachelor oppgaven i dag og fått inn en liten treningsøkt, så jeg er veldig fornøyd. Var i ett møtet nå i Stokke med megleren for leiligheten. Nå har jeg og Stian skrevet under kontrakten for overtagelse av leiligheten. Gleder meg så mye! Har så mange planer for leiligheten fremover og blir ett spennende prosjekt. Det jeg ikke gleder meg til er all pakkingen og vaske ut av leilighet. Det er jo en stund til, men har begynt så smått å pakke. Må skaffe meg noen pappesker snart, så får vi begynne med pakkingen for fult om en stund.

Nå skal jeg lage litt middag og slappe av litt foran TV-en. Trenger noen nye serier å se på, noen forslag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg