Slik har jeg pyntet til påske

Hei alle sammen og god søndag! 

Jeg stod opp tidlig i dag og har allerede laget meg kaffe. Snart er det deilig frokost som står på menyen. Jeg ville dele litt bilder av hvordan jeg har pyntet til påske her hjemme. Jeg pleier ikke pynte så mye til påske, siden det varer bare i noen dager og jeg er ikke så begeistret for å pynte hjemme mitt med gule kyllinger og høner. Det er bare ikke helt meg, men det er bra vi er forskjellige.

Jeg liker å pynte litt likevel og har fått fine gule blomster av Stian. Det er veldig lite som skal til for at det blir en god påske stemning hjemme. Jeg kunne hatt noen gule lys og noen gule puter og tepper, men jeg er fornøyd slik det er nå. Gult og grønt passer veldig bra sammen og jeg hadde mye grønt fra før så sluttresultatet ble bra.

Hva synes dere?  Pynter dere mye til påske?

 

Ha en fin søndag videre, vi blogges <3

1 kommentar
    1. Så fint med gule blomster <3 Vi har ikke pyntet til påske, men mulig vi må kjøpe oss en påskeblomst 🙂 Ha en fin søndag og en god påske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg