Slik ser det ut hjemme hos meg nå

Hei alle sammen og god søndag!

Det har snødd så mye nå! Jeg trodde at våren var på vei, men neida. Plutselig skulle det komme 20 sm med snø i går. Får håpe det forsvinner i løpet av neste uke.

I går var jeg og Stian i på besøk i Drammen og koste oss med god mat og godis med familien min. Tante er på besøk fra Mo i Rana, så det var hyggelig å se henne igjen.

Tenkte jeg skulle vise litt hvordan det så ut her hemme nå. Kos dere videre fine lesere!

Slik ser det ut hos oss nå!

 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg