Slik var min valentine´s dag

Hei alle fine!

Håper alle hadde en fin dag i går med masse kjærlighet. I går lagde vi god indisk middag og jeg fikk blomster, sjokolade, kort og nytt mobil deksel! Ble veldig glad for alt jeg fikk av Stian og særlig det nye dekselet som jeg har ønsket meg. Dekselet er fra ideal of sweden og er den nye kolleksjonen Hannalicious. Digger det!

Etter middag dro vi til pubben i Åsgårdstrand der vi møttes første gang og tok en øl med en venn av Stian som har bursdag på selveste valentine´s dagen!  Så det måtte feires litt og vi får feire ordentlig i helgen.

Nå sitter jeg på toget til Oslo og skal møte Ingunn for å gjøre oss klare til befaring i Fredrikstad etter helgen.  Jeg ble heldigvis ferdig med siste eksamen som ble levert i går og nå er det bare å fokusere på bachelor. Dette blir jo en bra start på helgen! Snakkes <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg