Slik vil jeg innrede stuen når vi flytter

Hei alle sammen og god morgen!

Jeg har akkurat stått opp og tatt meg en kopp kaffe. Hva er vel ikke en bedre start på dagen enn kaffe og litt inspirasjon til innredning. Jeg har sittet å drømt meg inn i farger og materialer til den nye leiligheten. Jeg gleder meg såååå mye til å flytte å gjøre det om til mitt eget hjem med min stil. Jeg har laget en liten inspirasjonscollage til stuen som vi skal innrede. Er alltid greit å begynne med litt inspirasjon og lage collager for å se om ting passer sammen. Det er slik vi interiørarkitekter begynner vår prosess også, man må alltid finne inspirasjon andre steder for så å ta dette i sitt eget konsept.

Blir en fin grønnfarge på veggene i stuen, interiøret skal ha myke og harde materialer sammen. Har funnet et stuebord som passer perfekt til sofaen vi skal kjøpe. Elsker den fargen på sofaen i kontrast med grønn vegg. Blir gull detaljer på lamper og dekor, blandet med marmor! Det kommer til å bli så fint og jeg gleder meg til å starte med å male og shoppe inn møbler til den nye leiligheten.

Ha en super fin helg alle sammen!

3 kommentarer
    1. Dere kommer til å få en superfin leilighet når du får malt og innredet den Hanna Viktoria. Det er så fint at du tør å satse på farger, ……… istedet for alt det kjedelige i hvitt og grått!!!!!!
      Gleder et stolt mamma-❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg