Slutt på sommertiden

Hei alle sammen! 

God søndag alle sammen! I dag stod vi opp åtte og nå skal vi spise frokost veldig snart. Etterpå skal vi gå tur i skogen. Nå går vi mot den kalde vinteren dere! Huff, jeg kjenner jeg gruer meg litt. Solen har heldigvis tittet frem de siste dagene og kanskje for aller siste gang? I dag skal vi stile klokken en time tilbake og det betyr at slutten på sommeren. Det har allerede vært noen kalde kvelder og masse telys som har blitt tent. Det er ekstra koselig å kunne tenne lys og kose seg inne.

Nå er det snart november, tenk på det! Det nærmer deg endelig min favoritt høytid som er desember. Det blir veldig koselig. Gleder meg til å se julefilmer i sofaen, med gløgg eller kakao og bare nyte førjulstiden. Jeg har allerede begynt på ønskeliste og er godt i gang med forberedelser. Jeg liker å være tidlig ute, så vet det kanskje er litt tidlig for noen enda. Må jo legge ut ønskelisten min her på bloggen!

Vi blogges <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg