Sminken jeg ikke kan leve uten

Hei alle sammen!

Nå er det helg! Endelig er det fredag og planen for i dag er å møte noen venninner ute. Det gleder jeg meg til. Nå skal jeg vaske leiligheten og dra på butikken for å kjøpe inn taco til middag. Fredagstaco er et must!

Tenkte jeg skulle vise hva jeg har i sminkevesken min. Det er sminke jeg kjøper igjen og igjen, som jeg har brukt lenge. Det som er viktig er at sminken har god kvalitet og matcher min hudtype. Husker på ungdomsskolen at jeg brukte fondation som var mørkere enn min hudtone, ikke kledelig akkurat. Men man lærer jo opp igjennom hva som ser fint ut og hva som passer sin hudtone. Dette har jeg i sminkevesken!

 

Mascara: Lash Queen Feline Blackblack- Helena Rubenstein

Pudder: Face Studio Master Fix Powder Translucent– Maybelline

Concealer: Magic Concealer 1 Light- Helena Rubinstein

Fondation: Loreal Imfallibe matte fondation porcelain og Double Wear Stay-In-Place Makeup 1W1 Bone- ESTEE LAUDER

Rauge: Blusher Must-Have- KICKS Beauty

Ha en super fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg