Søndagstur

Hei alle sammen. God søndag fra meg.

Akkurat nå har veninnen min dratt hjem igjen til Kristiansand og jeg sitter å slapper av i sofaen etter konserten i går. Var veldig gøy og masse fin musikk. Vi koste oss veldig og det var en veldig fin girls night med masse dansing. Det skjenner jeg på kroppen i dag og i bena.

Nå kommer jeg hjem fra en liten tur ut i skogen. Stian og jeg måtte bare røre litt på oss også var det helt sykt fint vær i dag. Ble så glad da jeg stod opp og så at det var deilig sol, som varmet ansiktet mitt. Kjempe deilig med masse sol, så da måtte vi ta på oss skoene og bare gå en lang tur. Jeg trengte litt frisk luft i dag etter kvelden i går også. Er det flere som meg som vil at våren skal komme nååååå. Ble veldig paff da det snødde for noen dager siden. Vi får håpe at snøen holder seg unna nå!

Ha en fin søndag videre <3 Blogges

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg