Soveroms inspirasjon

Hei alle sammen!

God fredag! Endelig er det helg og tid for kos. I dag er det ikke det fineste været ute, men det går helt fint, for jeg har ingen store planer i dag. Jeg skal ha filmkveld med en venninne, mens Stian er på quiz. Da blir det skikkelig girls night! Det blir veldig koselig, når det regner så mye som det gjør nå så er det deilig å sitte inne med film og godis.

Tenkte jeg skulle legge ut noen interiørbilder av soverommet. Vet ikke om folk synes det er interessant, men jeg elsker å style boligen min. Jeg går jo mye hjemme og da må jeg jo ha noe å finne på. Hvis ikke blir jeg gal! Jeg elsker jo leiligheten min og prøver å ta masse bilder når jeg har ryddet selvsagt, haha. Det er jo derfor jeg ble interiørarkitekt også kan man vel si, siden jeg elsker å pusle med interiør og ha det fint rundt meg.

Ha en fin helg fine dere!

Vi blogges <3

1 kommentar
    1. Nydelig satt sammen til en fin helhet!!!!
      Kjente nesten ikke soverommet ditt igjen på bildene……..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg