Soveroms inspirasjon

Hei alle sammen!

Tenkte jeg skulle vise litt inspirasjons bilder til soverom. Jeg elsker å bruke farger og som interiørarkitekt student har vi lært masse om farger og hvordan de påvirker oss i hverdagen. Farger har så mye å si for ett rom og hvordan vi føler når vi kommer inn i ett rom. Det er alfa omega med riktig fargebruk på oppholdsrom, kontorer, sykehus og forskjellige instutisjoner.

Jeg har veldig lyst til å ha en blåfarge på soverommet når vi flytter til juni, siden det er en farge som får meg til å føle meg rolig innvendig. Jeg elsker denne fargen og den vil passe veldig bra sammen med lyst treverk. På soverommet så skal jeg også ha et integrert klesskap på hele veggen, slik at vi får plass til alle klærne. Jeg skal jo ha eget walk in closet også i et eget rom, så dette blir til de klærne jeg ikke bruker så ofte og Stian sine klær. Er det noen tips til hvilken forhandler jeg kan gå til? Har tenkt litt på garderobemannen, men har ikke noe erfaring med dem.

Ha en fin dag videre fininger <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg