Tanker på en fredag

Heiii og god fredag!

-Jeg så et innlegg på Facebook og der var det en morsom setning jeg kjente meg igjen i. Jeg liker bare eplekaken og ikke selve eplene i kaken. Haha, det er jo litt morsomt.

-Jeg er veldig heldig med huden min og får nesten aldri kviser. På denne årstiden får jeg veldig tørre punkter på huden ved nesen og øyelokkene. Det ser ikke bra ut i det hele tatt. Har kjøpt en krem for tørr hud nå fra body shop og den hjelper litt. Blir så ekstrem tørr på denne tiden av året, huden min trenger masse fukt.

-Tenk at nå er det 1.november! Tiden går så alt for fort. Men deeeet går bra fordi det betyr at desember er like rundt hjørnet. Da skal jeg se julefilmene jeg har sett 100 ganger før, spise masse pepperkaker og drikke julebrus. Julebrusen har jo allerede kommet i butikken og pepperkakene, men jeg venter litt til. Blir en så koselig stemning mot jul.

-I dag er det bare 20 dager til jeg skal ta av reguleringen! Yeeey, endelig kommer dagen jeg har ventet på i 10 måneder. Jeg trodde jo at jeg skulle ha den på 12 måneder, men heldigvis kan jeg ta den av før. Jeg gleder meg sånn til å se resultatet!

-I går fikk jeg melding om at telefonen min har endelig kommet tilbake til Power fra verkstedet. Det tok BARE 1 måned! Altså hva er greia med det? Tar det virkelig så lang tid for dem å sende en vare tilbake fra verksted. Har ringt de så mye at jeg blir gal. DE har jo ikke fikset den heller siden de sa det var en gratis reparasjon siden mobilen er under 2 år, men batteriet som jeg skulle bytte var det tydeligvis bare 12 måneder på. Hvis han i kassen hadde sagt at det var 12 måneder hadde jeg jo ikke sendt den inn. Nå får jeg bytte batteri selv på en eller annen måte. Endelig får jeg telefonen min tilbake!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg