Tirsdag, trening og buddha bowl

Hei og god morgen alle sammen! 

I går trente jeg og fikk en veldig bra start på uka. Er veldig deilig å begynne uken med en treningsøkt og med god sunn mat, for da klarer jeg det resten av uken også. I dag skal jeg på skolen, så jeg får ta en treningsøkt igjen i morgen.

Jeg elsker denne buddha bowlen og i en sånn rett kan man ta alle restene man har i kjøleskapet, slik at man ikke trenger å kaste mat. I dette retten har jeg søtpotetstappe, ristede kikerter, epler, spinat, avokado, paprika, rødkål og quinoa med chiafrø. Yummy grønnsaker og man blir sykt mett! Jeg kan endelig spise noe annet enn supper nå, så det er veldig deilig. Reguleringen gjør ikke vondt mer heldigvis, så nå er det bare å spise vanlig mat igjen som gir masse energi til treningen.

Hva har dere oppi deres buddha bowl?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg