Uken som gikk

Akkurat nå: Nå har jeg lagt havregrøt til frokost og skal snart spise den mens jeg ser på Evil lives here på Dplay. Elsker rolige mandager der jeg kan bruke litt tid på å våkne.

Ukens serie: Siren på Tv2 sumo.

Ukens høydepunkt: Det var å vinne over Stian i quiz første runde på fredag. Det er alltid gøy å konkurrere mot hverandre. Jeg og mitt lag tapte jo på slutten, men det var uansett gøy!

Ukens beste innkjøp: Gull øreringer fra Gina.

Ukens craving: Gulrotkake! Det er min yndlingskake!

Ukens matrett: Salaten på jordbærpikene. Den er så sinnsykt god!

Ukens sang: Hvem er hun-Arif

Ukens mest leste innlegg: 

Jeg besvimte nesten på legekontoret

Ukens positive og negative

Skal vi danse i går

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg