Uken som gikk

Akkurat nå: Jeg våknet tidlig i dag, lagde meg grøt og kaffe for å starte dagen. Jeg skal på jobb kl.8.00. Så det blir mye jobbing i dag. Slutter 16.00 så er det hjem å lage middag.

Ukens serie: Har ikke hatt så mye tid til å se på serier denne uken. Det har bare gått i jobb.

Ukens høydepunkt: Endelig fikk jeg farget etterveksten og det var veldig deilig. Det har gått ca 3 måneder siden sist jeg fikk dratt til frisøren for å ta etterveksten. Så det var deilig å endelig få tatt det før jul.

Ukens beste innkjøp: Julepynt! Jeg elsker julepynt og måtte bare ha litt ny julepynt og julelys som lukter jul.

Ukens craving: Nonstop!

Ukens beste matrett: Elsker denne chili sin carnen! Det er så digg og jeg får brukt mye restemat i kjøleskapet.

Ukens sang: Good as hell- Lizzo, Ariana Grande

Ukens mest leste innlegg: 

Planter som tåler tørke

Hva sier gangen din om deg

Ryddetips til ditt hjem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg