Uken som gikk

Hei alle sammen! 

Akkurat nå: Akkurat nå sitter jeg med kaffe, frokost og film på tv-en før jeg skal sette meg i bilen på vei til Drammen.

Ukens tanke: Jeg er blitt hekta på Tik Tok, haha. Det er jo sykt teit egentlig for jeg lastet det ned bare for gøy på mobilen og nå er jeg hekta! Føler jeg er litt eldre enn de som er på den appen da, men jeg digger å bla gjennom videoene. Plutselig har man sittet i flere timer bare for å se på Tik tok.

Ukens serie: Jeg og Stian elsker å se på Ullared på kvelden før vi skal legge oss. Er jo en skikkelig morsom serie med morsomme folk. Gir skikkelig god stemning!

Ukens craving: Mango smoothie!

Ukens favorittplagg: Det må bli dette antrekket! Veldig back to school, haaha,

Ukens matrett: Denne uken har det blitt mye indisk, gulasj og thaisuppe. Men jeg digget nachoen vi lagde på lørdag! Elsker nacho!

Ukens høydepunkt: Det må bli lørdagen da lillesøster kom på besøk og vi koste oss med snop og film. Vi så Alida og den var veldig bra!

Ukens sang: Dance monkey – Tones and I

 

Ha en fin ny start på uka! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg