Uken som gikk

Hei alle sammen og god morgen!

Akkurat nå: Nå sitter jeg i sofaen og har akkurat lekt med Alita. Skal gjøre meg klar snart for å dra til butikken for å handle inn dagnes middag.

Ukens serie: Love Island USA! Har blitt hekta på den nye sesongen av Love Island USA og digger den! Noen andre som har begynt å se på det?

Ukens høydepunkt: Må bli lørdagen da jeg var med noen venninner og koste meg skikkelig. Hadde det veldig gøy og det må gjentas snart. Alltid gøy å ta den skikkelig ut, selv dagen derpå ikke føles like bra.

Ukens beste innkjøp: Forrige uke ble det litt shopping av diverse som en cardigan og ny sminke. Jeg trengte en ny balsam jeg ikke har prøvd før fra Lyko.no og den var veldig god!

 

Ukens favoritt plagg: Må bli denne blazeren. Den er skikkelig fin til det meste egentlig og har brukt den masse. Den er mitt favorittplagg til høsten!

Ukens craving: Oreo kjeks! Det er så godt!

Ukens sang: Dont give up on me-R3HAB, Julie Bergan

Ukens matrett: Det må bli den digge pizzaen jeg lagde på lørdag! Vi hadde overnatting av niesen til Stian, så da ble det skikkelig hjemmelaget pizza. Den ble borte fort og vi var bare 3!

Ukens mest leste innlegg: 

Planer for i dag og tacosalat

Min mening om ex on the beach

Ukens matplan

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg