Uken som gikk

Akkurat nå: Nå sitter jeg å skriver dette inlegget med Alita på fanget. Hun er veldig nysgjerrig på jeg jeg driver med og går oppå tastaturet hele tiden sånn at det tar lenger tid. Haha, men hun er jo så søt da.

Ukens serie: Workin moms sesong 3 på netflix. Sykt bra og morsom serie!

Ukens høydepunkt: Jentekvelden på fredag var veldig koselig.

Ukens beste innkjøp: I  går bestilte jeg en grønn velour stol fra jysk og gleder meg til den kommer! Den skal stå inne på kontoret også skal jeg kjøpe et lite bord til å ha ved siden av. Det blir kjempte fint! Bilder kommer etterhvert!

Ukens favorittplagg:Dette antrekket er enkelt, men liker at det er litt enkelt til hverdags. Da blir det ekstra gøy å pynte seg til helgen hvis man skal noe spesielt.

Ukens craving: Vafler! Jeg elsker vafler og jeg var så heldig at svigermor lagde det til dessert i går etter middagen. Det er så godt, men jeg har ikke vaffeljern engang, så det må jeg ønske meg til jul. Det er jo faktisk snart jul. Jeg elsker jul!

Ukens matrett: Paprikasuppe! Skal faktisk lage det i dag også, for den er skikkelig god. Oppskrift kommer i morgen!

Ukens mest leste innlegg: 

SITRONMUFFINS!

NOEN VEGANSKE TIPS TIL FROKOSTEN

BANANKAKE I KOPP FERDIG PÅ 5 MIN 

1 kommentar
    1. Så hyggelig at du likte paprikasuppa til Lindy-Andrea så godt!!!!!
      Slapp av!!!!!🙄
      Vaffeljern kommer med nissen til jul👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg