Uken som gikk

Akkurat nå: Nå sitter jeg med serie på tv-en og Alita på fanget. Hun elsker å kose og sovner på fanget med en gang. Da får jeg hvertfall blogget litt imens hun sover. Nå skal jeg lage meg grøt til lunsj og gjøre meg klar til første dag på kveldsvakt i kveld.

Ukens serie: Jeg har akkurat begynt med en ny serie på Netflix som er ganske spennende. Den heter Umbelievable. Den anbefales!

Ukens høydepunkt: Det må bli lørdagen. Det var veldig koselig å besøke pappa og Lindy. Vi koste oss med god mat og kake. Jeg elsker sånne koselige familie kvelder. Ingenting er bedre enn det.

Ukens beste innkjøp: Det må bli lysestaken fra HMHome. Gleder meg til den kommer i posten!

Ukens favorittplagg: Det må bli dette antrekket. Det er høstpreget, men alikevel gjør buksene slik at det lyser litt opp. Jeg trenger ikke gå i svart hele tiden selv om jeg elsker det.

Ukens craving: Coops vegetarpølser! Haha, skikkelig rart å crave det, men de er veldige gode og vi spiste det på søndag etter en gåtur i solen. Ingenting slår pølser etter 1 times gåtur.

Ukens matrett: Det må bli linsegryten vi hadde! Elsker den og den er veldig enkel å lage. Putter oppi masse spinat og grønnsaker vi har i kjøleskapet. Gjerne rester vi ikke har brukt også.

Ukens mest leste innlegg:

Mine favoritter til hud og hår

Dagens antrekk

 

Ha en super fin ny uke! Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg